• Create Account
Welcome To Body & Mind Training Institute Inc
   KUNG FU TO'A 
Learn Kung Fu TO'A from Master Mostafa Jalilzadeh
We Invite You to Participate in Our Weekly Talk Show
If you really WANT it, you have to LOVE it

 

You are here You are here: Forum
Guestِ, Welcome
Username Password: Remember me

گفتگوی همراهان
(1 viewing) (1) Guest

TOPIC: گفتگوی همراهان

گفتگوی همراهان 9 years, 8 months ago #9163

  • آريا
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • ازاد زندگي كن ، سربلند بمير
  • Posts: 512
  • Karma: 5
همراهان عزيز با درود
نقل مطلب از اينترنت يا هر منبع ديگري هيچ اشكالي ندارد. فقط نقل مطالبي كه يك طرف آن منابع مذهبي است و بحث هم بحث فلسفي و فضا فضاي مجازي، باعث مي شود كه شخصي كه مي خواهد پاسخ طرف مقابل را بدهد نتواند آزادانه حرفهايش را بزند چرا، چون بيم دارد انگ لامذهبي به او زده شود.بنابراين وي سكوت مي كند و طرف مقابل از اين سكوت به نفع خود استفاده مي كند و گمان مي كند شخص قادر به پاسخ دادن نيست.وگرنه اگر اين بحثها در جايي صورت بگيرد كه كسي خوف از بازخواست نداشته باشد آنوقت مشخص مي شود كه چه كسي حقيقتا عاجز از بحث علمي است. وقتي كسي سخنان علي ( ع ) را در نهج البلاغه نقل مي كند. چه كسي در اينجا جرات دارد از ان سخن انتقاد كند.اگر اين روش آگاهانه به كار مي رود خيلي رك بگويم در بهترين حالت و بهترين كلمه اي كه مي شود براي آن بكار برد نوعي « نامردي » است. اين بحث را نمي توان بحث ازاد نام گذاشت. اينكه حقير مي گويم نبايد در پاسخ بحث از اينترنت نقل كرد به دليل آن است كه سخن مال شما نيست و شما نمي دانيد كه منظور گوينده از آن حرف چه بوده. ولي وقتي انسان از داشته هاي خود كه با زحمت و تلاش به دست آورده سخن مي گويد مي تواند از ان دفاع كند.
مثلا كسي از يارومه نقل مي كند كه اياشن كونگ فوتوآ را در چين ياد گرفتند و استناد به مصاحبه ايشان مي كند. درصورتي كه اساتيد بهتر مي دانند كه يارومه هرگز به چين نرفته و از كسي هم كونگ فوياد نگرفته، كونگ فوتوا حاصل تفكر و انديشه ايشان است. اما اگر در آن دوران مي گفتند من اين را ابداع كرده ام كسي باور نمي كرد و اگر هم باور مي كردند آنوقت استقبالي نشان نمي دادند.حتي در باره سفر ايشان به معبد ليانگ فو و فراگيري كون فو كاراتو بنده هنوز ابهام دارم ( البته اين نظرشخصي حقيراست و يقينا اساتيد سايت و بخصوص استاد جليل زاده از حقيقت اين امر بهتر از من اطلاع دارند). اين نوع صحبت كردن يارومه وابسته به جو زماني و مكاني و وضعيت اجتماعي ان دوران بود. وگرنه همه مي دانند كه منظور ايشان از كشور چين و سفر به آنجا ، چين و چروك مغز است.و يا وقتي از هيئت 11 نفره صحبت مي شود اشاره ايشان در درجه اول به يازدهمين روز تولد خود و مسائل ديگري است كه به نحو سمبليك مطرح مي شود.
گنگ خواب ديده
The following user(s) said Thank You: Assar, anattawa

گفتگوی همراهان 9 years, 8 months ago #9164

  • آريا
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • ازاد زندگي كن ، سربلند بمير
  • Posts: 512
  • Karma: 5
استاد عصار گرامي شب شما بخير.
اميدوارم در صحت و سلامتي كامل بسر ببريد. وجود شما و استاد بزرگ جليل زاده در اين سايت نعمت بزرگي است. كاش همراهان جوان قدرامثال شما را را بدانند و اين چند روزه عمر را در راه رسيدن به هدف ارزشمندي كه همه ما بخاطر آن به دنيا آمده ايم بگذرانند . اميد وارم لحظه لحظه زندگي شما خوش و باموفقيت باشد. مخلص شما، اريا. پاينده باشيد
گنگ خواب ديده
The following user(s) said Thank You: حامدعدالتي, anattawa

گفتگوی همراهان 9 years, 8 months ago #9165

  • آريا
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • ازاد زندگي كن ، سربلند بمير
  • Posts: 512
  • Karma: 5
تقديم به استاد عصار ( عطار دوران )
دیوان شمس (غزلیات) (مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد)
از مولوی '


مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد
به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد
اگر هشیار اگر مستم نگیرد غیر او دستم وگر من دست خود خستم همو درمان من باشد
چه زهره دارد اندیشه که گرد شهر من گردد که قصد ملک من دارد چو او خاقان من باشد
نبیند روی من زردی به اقبال لب لعلش بمیرد پیش من رستم چو از دستان من باشد
بدرم زهره زهره خراشم ماه را چهره برم از آسمان مهره چو او کیوان من باشد
بدرم جبه مه را بریزم ساغر شه را وگر خواهند تاوانم همو تاوان من باشد
چراغ چرخ گردونم چو اجری خوار خورشیدم امیر گوی و چوگانم چو دل میدان من باشد
منم مصر و شکرخانه چو یوسف در برم گیرم چه جویم ملک کنعان را چو او کنعان من باشد
زهی حاضر زهی ناظر زهی حافظ زهی ناصر زهی الزام هر منکر چو او برهان من باشد
یکی جانیست در عالم که ننگش آید از صورت بپوشد صورت انسان ولی انسان من باشد
سر ماهست و من مجنون مجنبانید زنجیرم مرا هر دم سر مه شد چو مه بر خوان من باشد
سخن بخش زبان من چو باشد شمس تبریزی تو خامش تا زبان‌ها خود چو دل جنبان من باشد

پاينده باشيد و سرفراز
گنگ خواب ديده

گفتگوی همراهان 9 years, 8 months ago #9166

  • pedram
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 330
  • Karma: -1
جناب اریا من متوجه نشدم.یعنی یارومه دروغ گفته؟
گفته من در چین بودم در صورتیکه هیچ وقت نبوده؟
پس شما چرا از امثال دهقانیان ایراد میگیرید؟

فکر کنم خانه از پایبست ویران است.




من اگر احترامی برای توا دارم فقط و فقط بخاطر ان صد هزار تواکار و امثال ادمهای صادقی مثل استاد جلیلزاده و یا شماست .که وقت گذاشتند و پول دادند به امید این که کونگ فو یاد بگیرند .و با صفای دل امدند جلو.
کونگ فو توا ارزشش به توا کاران است .من اشتباه میکردم.

بدرورد استاد جلیلزاده

گفتگوی همراهان 9 years, 8 months ago #9167

با درود ،

یارومه برای دوره ای در چین ملی (تایوان) بوده .

پسر یارومه (ارد) هیچگاه راهدان نبوده ، در حقیقت بیش از اتادو آموزش ندیده و هیچگاه کلاسداری نکرده .
The following user(s) said Thank You: حامدعدالتي, اکبر, pedram, anattawa

گفتگوی همراهان 9 years, 8 months ago #9170

  • pedram
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 330
  • Karma: -1
من زود قضاوت کردم.عذر من را بپذیرید.اینقدر صحبتهای مختلف از یارومه میشود که ادم واقعا گیج میشود کدام درست و کدام غلط است. از پیتزا فروشی بگیر تا کفاشی در تجریش و فرار از اوین تا این مورد اخر که گمان کردم اصلا چینی و تایوانی در کار نبوده.این سایت باید در مورد تاریخچه توا بهتر عمل کند.من فقط در لینک تاریخچه چند تا عکس دیدم.

من نظرم این است که یارومه بخاطر تشویق بیشتر جوانان به کونگ فو دروغ نگفته و هر چه هست یا راست است یا تحریف شده.این قضیه چین و چروک مغز هم به نظرم بی اساس و تا حدی خنده دار است.
پس یارومه در تایوان و جزو قلمرو چین بوده و الان سر مالکیتش دعواست حضور داشته.
فرض یارومه بر نوشتن افسانه شهر توا این بوده که شهری در چین وجود دارد مثل دیگر نویسندگان.مثلا پوارو شخصیتیست فکر کنم دانمارکی.اما خالق اثر انگلیسیست.پس این قضیه هیچ مشکلی ایجاد نمیکند.

جناب اریا من موافق این نیستم که بر اساس شرایط ادم دروغ بگوید مگر جانش در خطر باشد.

از این صحبت شما و وقایع گذشته دشمنان اینگونه برداشت میکنند که شخصی از علاقه جوانان به بروسلی استفاده کرد و برای خود سبکی درست کرد و اسم ان را کونگ فو گذاشت بدون اینکه حتی یک بار پایش را در چین گذاشته باشد.و از انها پول گرفت و در نهایت سرمایه اش زیاد شد و کونگ فو را رها کرد و با ان پولها رفت ملارد و ویلا گرفت و بعد هم رفت المان و الان زندگی راحتی دارد و هیچ اثری هم از خودش بر جای نگذاشت.و طرفدارانش هنوز هاج و واج مانده اند که چه کار کنند.
در صورتیکه اگر درست تاریخچه کونگ فو توا گفته شود جلوی گفتن این حرفهای بی اساس گرفته خواهد شد.


جناب جلیلزاده باز عذر من را بپذیزید.
از خدا میخواهم سلامتی خود را باز یابید.
The following user(s) said Thank You: Mostafa Jalilzadeh, Assar, حامدعدالتي, anattawa
Time to create page: 0.36 seconds