چرا دوستان عزیز دوست دارند از آنچه آشکار هست , موردی مرموز بسازند "فیلم پر رمز و راز یم می؟" ، یارومه همیشه در سخنان که از ایشان موجود است سعی بر این داشتند که پرده از ابهامات (نادانسته ها و مجهول ها ) بردارند و مرموز ساختن آنچه هست نشانی از توهمات است و ربطی به طریقت دانایی و توآ ندارد و گرنه، طریقت دانایی، طریقت مجهولات میشود و بس، حال آنکه دعوت توآبرای به پای گذاشتن به دنیای نادانسته ها ومجهولات است که ان اندیشه تجربه (زمان) شده است که در ان هر حرکتی توضیح خود دارد که مجموعه حرکات ساختار محیطی پیرامونی خود را میسازد که گاه زمانی ان حرکات محیط پیرامونی خود را در یک چهار دیواری میسازد و گاه دیگر جهانی را در بر میگیرد است، ابتدا نام است سپس نشان و اشاره ان به زمان. (حرکت: آنچه گذشته و میگذرد ).
لطفا به توصیه استاد جلیل زاده درمتن بالا توجه خاص بفرماید.
دگر مرد رهي ميان خون بايد رفت
از پاي فتاده سرنگون بايد رفت
تو پاي به ره بنه دگر هيچ مپرس
خود راه بگويدت كه چون بايد رفت
سلام
استاد من در مصاحبه یارومه که در مورد مراتب توآ صحبت میکنن شنیدم که یک همراه زمانی که بتونه شش مایگاه توآ رو بگیره وبه مایگاه هفتم برسه باید.باید بسازه و ارائه بده هفت میلیاردو سیصد میلیون تکنیک و........................
که همون 73000هم در ذهن نمیگنجه چه رسد به چیزی که یارومه فرمودن.و ایشون همچنین فرمودن که این تکنیکها رو باید براساس علوم اثبات کنن
حالا سوال من اینه که وقتی من به کلاسهای دیگر سبکهای توٱ رفتم چیز جدیدی ندیم.هرچه تکنیک بود همون تکنیکهای توآ بود حتی نه با اون کیفیت.اما خطهای زیادی روی سینه اونا زده شده بود که!!!!
تازه خیلیاشون هم ادعای استقلال فلسفه و تکنیک رو داشتن و توآ رو به حساب نمی آوردن!!!!!!!!!مگه میشه با گرفتن هفت خط تر علمی ارائه داد؟!
به نظرشما هدف اونا از ارائه این سبکهای توخالی و بدون محتوا چیه؟
و چطور میشه اونارو براه آورد یا شرایطی بوجود آورد که در حضور عام از اونها در مورد این تز های بیپایه جواب خواست
به قول معروف وقتی میخوای حقیقتی رو از بین ببری مستقیم بهش حمله نکن بلکه بد ازش دفاع کن و بد تبلیغ کن.اونا هم دارن تکنیکهای توا رو بد ارائه میدن هرچند با یه اسم دیگه ای
آیا راهی هست
باتشکر