• Create Account
Welcome To Body & Mind Training Institute Inc
   KUNG FU TO'A 
Learn Kung Fu TO'A from Master Mostafa Jalilzadeh
We Invite You to Participate in Our Weekly Talk Show
If you really WANT it, you have to LOVE it

 

You are here You are here: Forum
Guestِ, Welcome
Username Password: Remember me

TOPIC: اخلاق

باسخ‌به: اخلاق 11 years, 6 months ago #3176

دیگه کم کم داشتم نا امید میشدم از جواب گرفتن.
خیلی ممنون از آقایان جلیل زاده و جاودان.

در مورد عمل کرد این دوستمون نظر جمع خود نماییه این آقا است و درصحبت هایی هم که با این آقا میشه برداشتش اینه که دیگران به او حسودی میکنند .

در مورد همراه شدن با کلاس .....با توجه به شرایط خاص کلاس مون (( مریضی استادمون و غیبت یا حضور پاره وقت تو دوره مریضی))من شاگرد ارشد نقش مربی رو پیدا کردم البته اونقدر شاگرد خالی و بی ثمره نیستم دوره طراحی تمرین و قاچاقی کلاس مربی گری هیئت رو هم نشستم اما مربی نیستم ونحوه تمرین دادنم هم مورد نقد چندتا از استاد ها هم قرار گرفته که اونها تعریف میکردن و همیشه در تمرینات خودم همراه دیگران هستم .اینجا به یه اشتباه پی بردم و اونم عدم استفاد از اثرات روانی شمارش بود که دقت زیادی روش نداشتم ودر حد معمول اجرا میشد.-میر غضب هم نیستم.

اما در مورد این دوستمون همراه شدن جواب نمی ده این مرد کوچک یه جورایی کودتا چیه و سعی میکنه شاگردای صفر کیلو متر رو در خارج از کلاس به خودش منتسب کنه و برای خودش در کلاس شخصیت سازی کاذب کنه و اعتقادی به تمرین و تکرار نداره.

ومن در برخورد با این همراه دو روش تنبیه لفضی ونگاه کردن رو عملی کردم.اشتباه کردم؟
The following user(s) said Thank You: Farshid Javdan, hamid, mizani

باسخ‌به: اخلاق 11 years, 6 months ago #3178

  • Jamshid
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 514
  • Karma: 15
دوست گرامی همه انسانها یک نیاز مهم و مشترک دارند و آن هم احساس مهم بودن از طریق مفید بودن است . نظر من این است که به این هم میهن مسولیت های کوچکی در حد توانایی ها و سطح فنی اش بدهید و یا گاهی در هنگام آموزش تکنیک وی راحریف تمرینی قرار دهید و به این ترتیب احساس مهم بودنش را تا حدی پاسخ داده اید و معمولا این جور افراد آرام می شوند . یکی از روشهای جالب آموزش این است که از شاگردان بخواهید تکنیکی را که هفته قبل آموزش داده اید به همه نشان بدهد و هر از چند گاهی یک شخص متفاوت را برای این کار انتخاب کنید . این احساس انگیزه و مهم بودن و شریک کار بودن در هنرجو را بالا می برد و احساس مسئولیت آنها را تقویت می کند . در مورد شمارش هم همینطور هر از گاهی به صورت تصادفی از شاگردی بخواهید که به جای شما شمارش را با صدای بلند انجام دهد .و یا مثلا ما در باشگاه هنگام اجرای تکنیک بعد از شمارش استاد از اولین نفر سمت راست شروع می کنیم به شمارش و اجرای 10 تایی تکنیک و سپس نفر بعدی تا در نهایت برسد به آخرین نفر در سمت چپ و دوباره استاد با اجرای تکنیک دیگر شروع می کند و بعد از وی دوباره نفر اول سمت راست تا برسیم به آخرین نفر سمت چپ و دوباره به همین ترتیب ... یعنی فرمانده کلاس استاد یا شاگرد ارشد است ولی همه حاضرین کمی در اجرا و نحوه اداره کلاس به نوبت شرکت می کنند ! هم ایجاد نظم می کند و هم انگیزه و حس مسئولیت را پرورش می دهد .
The following user(s) said Thank You: Mostafa Jalilzadeh, Farshid Javdan, hamid, pedram, SAEED, وحيدرسولي, m

باسخ‌به: اخلاق 11 years, 6 months ago #3180

در باره مسئولیت دادن مسئولیت بهش داده شده همان تور که به من و سایر هم دوره های من داده شده اما این دوست من وقتی تو مسئولیته یه کم از خود بی خود میشه و حتی در هنگام ارئه کارش توهین هم دیده شده البته این توهین در مورد هم دوره ای هاش ورتبه های پایین تر از خودشه.در مورد بالا تر از خودش بد بینی به اون شخص و نا هنجاری کردن در مواقع دیگره .

اسن یک ععجوبه ای یه برای خودش.
The following user(s) said Thank You: حمید بروجنی

باسخ‌به: اخلاق 11 years, 6 months ago #3182

از را ه کار هایی که اینجا یاد گرفتم استفاده میکنم انشا الله که جواب بده.
بهش یا بهتر بگم به همه مسئولیتی بدم.
از همراها استفاده کنم تو فرایند اموزش.
تمرین های گروهی طراحی کنم.
شوخی و خنده سهمیه بندی بشه.
از تمرینات غیر تخصصی هم استفاده کنم.
دانسته های بدون نقص مو ارئه بدم.
The following user(s) said Thank You: حمید بروجنی

باسخ‌به: اخلاق 10 years ago #7254

  • Norolahe
  • OFFLINE
  • Senior Boarder
  • Posts: 40
  • Karma: 0
با سلام خدمت استاد و دیگر همراهان.
استاد میخواستم رویکرد شما با افرادی که با تاخیر به کلاس میان و یا بی نظمی میکنن چیه و اگه میشه بهترین نحوه برخورد با این افراد بگید؟
استاد میخواستم بدونم در زمانی که شاگرد ارشد بودین چه برخوردی با این افراد داشتید.یعنی نظر شما الان که خودتون استاد شدید نسبت به برخورد با این افراد تغییر کرده یا نه؟
ایستاده مردن بهتر از زندگی روی زانو هاست.
کورش کبیر

باسخ‌به: اخلاق 10 years ago #7255

  • Norolahe
  • OFFLINE
  • Senior Boarder
  • Posts: 40
  • Karma: 0
با سلام دوباره خدمت همگی.
استاد حدود یک ماه پیش ارشد کلاس ما از ناحیه زانو اسیب دید .و دکتر به ایشون گفته که حدود شیش ماه نباید فعالیت سنگین داشته باشه و از همین رو دیگه نمیتونه سر کلاس حاضر بشه. استادمون با من صحبت کرد و گفت که میخوام تو به عنوان ارشد موقت بذارم ولی از انجا که ادم با تجربه ای هست و میدونست چه اتفاقی قرار بیفته بین من و یکی دیگه از بچه های کلاس که چند جلسه بعد از غیبت ارشد بدون اجازه از استاد خودش ارشد فرض کرده بود و ورزش میداد و در ضمن از لحاظ فنی از من پایین تر هست بین بچه ها رای گیری کرد و من انتخاب شدم.ولی بعد از چند جلسه طبق پیش بینی استادمون با حسودی طرف مقابل من در رای گیری و لجبازی بقیه بچها حتی کسانی که به من رای داده بودند مواجه شدم. که با حمایت های استاد و دادن مسولیت به اونها اوضاع بهتر شد ولی هنوز بچه ها لج بازی میکنن و وقتی که کلاس دست من دیر میان یا با بی انظباطی و شوخی های بی مورد بحث کلاس به حاشیه میکشن و طرف مقابل من بعضی اوقات به من تیکه میندازه و خلاصه نمیشه این طور کار کرد. استاد کلاس هم به من حق تنبیه داده ولی میدونم با تنبیه کردن کار خراب تر میشه.
حالا میخواستم که راهنماییم کنید با تشکر.
ایستاده مردن بهتر از زندگی روی زانو هاست.
کورش کبیر
Time to create page: 0.12 seconds