• Create Account
Welcome To Body & Mind Training Institute Inc
   KUNG FU TO'A 
Learn Kung Fu TO'A from Master Mostafa Jalilzadeh
We Invite You to Participate in Our Weekly Talk Show
If you really WANT it, you have to LOVE it

 

You are here You are here: Forum
Guestِ, Welcome
Username Password: Remember me

باسخ‌به: سوال درباره پرانا
(1 viewing) (1) Guest

TOPIC: باسخ‌به: سوال درباره پرانا

باسخ‌به: سوال درباره پرانا 11 years, 7 months ago #1973

باسلام خدمت استاد بزرگ وکسب اجازه از محضر استاد برادر من آقای Assar چرا مسعله را می پیچانی از اینکه یارومه باشاگردانش ذن وتنفس پرانا کار میکرد شکی نیست چون استادجودکی هم اهمیت زیادی میدادند وسفارش میکردند ومطلب را توضیح میدادندحتمن این یکی را قبول داری که استاد جودکی گرگان کلاس داشتند ومسعله مهمتر استاد میگفتند پوسته سرراحرارت منظم بدهید همانطور که تخم مرغ را هرارت بدهی از آن جوجه میگیری پوسته سر را هرارت منظم بدهی وووولطفن قبل از جواب دادن با استاد جلیل زاده این مطلب را در میان بگذارید حتمن تایید میکنند درضمن کجا کفتم پرانا وچاکرا به کونگ فو اضافه شد من درباره تنفس پرانا صحبت کردم درکنارش چاکراه را با عرفان مقایسه کردم خواستم نظر استاد را جویا بشم درباره پرانا تشریف ببرید کتاب ذن وکاراته باسپاس فراوان
The following user(s) said Thank You: سعید, حمید بروجنی

باسخ‌به: سوال درباره پرانا 11 years, 7 months ago #1974

لطفن شما نشان بدهید من در کجا گفتم چاکرا وپرانا به توآ اضافه شد اگر نتوانستید لطفن مقلطه نفرمایید
The following user(s) said Thank You: حمید بروجنی

باسخ‌به: سوال درباره پرانا 11 years, 7 months ago #1980

  • Assar
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Posts: 414
  • Karma: 27
دوست گرامی شما چرا فکر میکنید که با دوستان هر آنگونه که میخواهید میتوانید صحبت کنید، چرا بر افروخته شده اید از شما سوال شد کجا گفته شده.

شما گفتید "در کتاب ذن وکاراته قسمت تنفس یوگا بخش تنفس حیات است اشاره دارند" حال سوال از شما، کدام صفحه همانطور که گفتم از کجا اضافه شده.

شما گفتید " انشا الله پیدا میکنم وبرایتان مینویسم".

شما گفتید " آیا شما ذن راکه باعث قدرت زیادی دربدن میشود را قبول دارید یا معتقد نیستید" در پاسخ شما گفتم "ذن اخلاص است.....".

از شما با توجه به مطالب بالا مجددا سوال میکنم از نظر راهنمایی دوستان منبع دقیق را بفرمایید.

پاسخ صحیح میتواند برای همگان سود مند باشد.

آنچه دوست و همراهمان جودکی عزیز به ان اشاره کرده اند جوشش اندیشه است نه تخم مرغ!.

ارتباط پرانا و چاکرا چه ربطی به خوشش اندیشه توا دارد.

شما تصور کنید من یک همراهی هستم که هیچ نمیدانم، و از شما سوالاتی میکنم پس وعده به قیامت ندهید، تا بتوانیم مطالب سودمندی برای همراهان داشته باشیم.

قبل از اینکه گفتگویی مفید باشد باید واژهها را شناخت.

نخست باید بدانیم چاكرا یك واژه ی سانسكریت به معنای چرخ گردنده است که چرخش ان به یک مرکز است و این چرخش ایجاد تنش میکند که بازده ان انرژی. این چرخش ها در چاکرا انرژی حیات و مراحل ان را تشکیل میدهند..........که یکی از خط های انرژی که از ستون فقرات میگذرد ساشومنا نام دارد که برای زن و مرد متفاوت است.

چاکرای اول را ریشه يا پايه میگویند که نام سانسکريت آن مولادها (دنبالچه) هم گفته مي‌شود .محل ان برای زن و مرد متفاوت است و تاثیر گذار بر اندام های وابسته به ستون فقرات است.

حال می پردازیم به ناسوت که در دیدگاه گفتاری شما نا مشخص و ناقص است، منبع این دیدگاه از کجا است؟ همینطور دیدگاه گفتاری فلسفه بودا؟ و در ضمن فرمودید با گذراندن این مراحل میتوانیم فکر دیگران را بخوانیم هدف نا مشخص ورابط ان با مطلب عنوان شده چیست .

حالا شما به دیگران حق بدهید از شما سوال کنند که منبع مطالب را معرفی کنید.

مطلب بالا گذری بسیار اجمالی میباشد تا وقت دیگر.

در ضمن هدف اول هماهنگی تکنیکی است دانسته ها در زمان خود بیان خواهد شد، درود بر همراهان.
دگر مرد رهي ميان خون بايد رفت
از پاي فتاده سرنگون بايد رفت
تو پاي به ره بنه دگر هيچ مپرس
خود راه بگويدت كه چون بايد رفت
Last Edit: 11 years, 7 months ago by Assar.
The following user(s) said Thank You: Jamshid, pedram, mohammad, حیدرپور, حمید بروجنی

باسخ‌به: سوال درباره پرانا 11 years, 7 months ago #2001

سلام گرم مرا پذیرا باشید آقای Assar دوست وبرادر من من قست جسارت نداشتم اگر ناراحتتان کردم پیشاپیش معذرت میخواهم برای ما ارزش زیادی دارد که ما را تحمل میکنید وقت میگذارید غیر از من این همه همراه جواب میخواهند و از کارتان میزنید تا دیگران را روشن کنید> دوست من شما گفتید کجا یارومه پرانا وچاکرا را به توآ اضافه کرد گفتم شما بفرمایید من کجا چنین حرفی را نوشتم که یارومه چاکراه را به توآ اضافه کردندواما ناسوت گفتم در عرفان از نفس بگذری به ناسوت میرسی که میشود تحولی بر حالات انسان حتمن نیا ضی نیست گوینده تمام مراحل یک راه راتوضیح بدهد همان که می فرماید انسان رادرعرفان بجویید کافیست برای دانش آموز گوینده وقتی ببیند شاگردش دنبال حرفش را گرفت زره زره راه را نشان میدهد ما نند اینکه استاد به شاگردانش بگویید زیر یک لیوان آب پارچه سیاه بگذارید ودرون آب را نگاه کنید اگر شاگرد بعد از چند روز به استاد بگوید در آب زرات سیاه دیدم آن موقع استا د میگوید آن سلولهای چشم توست که در آب منعکس شد . دوست من مطمعن هستم شما از من بهتر میدانید که پرانا چیست و ذن چگونه کار میشود من احتمال می دهم همان اول نگفتید و مرا سوال پیچ کردید خواستید آگاهی مرا بسنجی پس چرا نوشتید تخم مرغ -- گفتم یارمه فرمودند همان طور که تخم مرغ را حرارت منظم بدهید از آن جوجه میگیرید وپوسته سر را حرارت منظم بدهید فوران اندیشه بوجود میا ید و خواستم استاد یا شما بفرمایید چگون باید پوسته سر را حرارت داد اما مطلب تان را لطفن بخوانید که در جواب من چی نوشتید خوب بفرمایید چقدر گفته من وشما تفا وت دارد دوست من سری بزنید به کتاب ذن وکاراته قبلن آدرس را دقیق نوشتم در ضمن چرا فکر میکنید من هر طور بخواهم با دوستان صحبت میکنم در حا لی که من برای کار شما که زحمت میکشید وقت میگذارید وا قعن ارزش قایلم وزحمت شما را ارج مینهم با ور بفرمایید تملق نمیگویم بلکه حقیقت محض است با تشکر از زحمات جنا بتا ن وشرمنده اخلاق نیکوی استاد بزرگ پیر کونگ جلیل زاده
The following user(s) said Thank You: Mostafa Jalilzadeh, Jamshid, سعید

باسخ‌به: سوال درباره پرانا 11 years, 7 months ago #2002

ازکجا متوجه شدید من هر جور دوست دارم با همراهان صحبت میکنم با عرض پورش از استا د جلیل زاده عزیز
The following user(s) said Thank You: حمید بروجنی

باسخ‌به: سوال درباره پرانا 11 years, 7 months ago #2005

بدن پرانیک:1.پرانا:مکان:بینی تا بالای دیافراگم.مسئولیت:تنفس /صوت/ماهیچه های بدن
2.آپانا:مکان:ناف:مسئولیت:روده/کلیه /مقعد
3:سامانا:مکان:مابین قلب و ناف:مسئولیت:جگر/روده/معده/لوزالمعده
4.اودانا:مکان:ناحیه فوقانی حنجره:مسئولیت:چشم/گوش /بینی
5.ویانا:کل بدن را تحت تسلط دارد
Attachments:
The following user(s) said Thank You: Jamshid, Assar, Nasim, pedram, حیدرپور, حمید بروجنی
Time to create page: 0.14 seconds